”Årets Kock kontaktade Clarhet för att utveckla en varumärkesplattform. Och det var ingen lätt uppgift. Viljor och erfarenheter var många och olika. Catharina höll workshops där alla fick känna sig delaktiga, samtidigt som hon drev oss framåt. Mellan passen formulerade hon vårt “babbel”. Det blev till slut en mycket välformulerad varumärkesplattform som alla kunde ställa sig bakom och som gett ny kraft i organisationen. Vi jobbar nu mot ett gemensamt mål och inriktningen ger oss inspirerande energi, och sparar tid.”
-Hanna Halpern, VD Restaurangakademien, General för Årets Kock
”Det är svårt att uttrycka i ord allt Catharina kan. Hon har ett strukturerat tillvägagångssätt och en hög analytisk och strategisk kompetens som hjälpt mig i många olika situationer. Hon är också befriande pragmatisk. Tillsammans med Clarhet har jag genomfört stora organisationsarbeten, strukturerat och prioriterat roller, befattningar och funktioner, linjerat långsiktiga strategier och under en relativt kort period förändrat en grupp så att produktiviteten ökade, liksom förtroendet och den interna förankringen.”
-Johanna Ragnartz, VD Whitelines
”Rakt på sak om Catharina hennes arbetssätt. Hög kompetens inom kommunikation–, profil– och varumärkesfrågor, omsätter teori till konkreta förslag, i verkligheten, är omdömesgill, skapar struktur och därigenom överblick, analyserar komplicerad materia, bland annat genom att ställa rätt frågor, kan skilja viktigt från oviktigt, vinner respekt överallt, och förtroende i relationer, hos alla.”
Anne-Marie Dahlén, Svensk Mjölk, VD, Managing Director